● Wij verzenden met GLS ● 4,99 euro verzending Nederland ● 7,99 euro verzending naar België ● We versturen de orders deze week soms met 1 dag vertraging! ●
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Retourneren

Ons retouradres:

Notrot Koffie
T.a.v. Afd. Retouren (o.v.v. het Ordernummer)
Torenmolenlaan 64
7241 VM  Lochem (GLD)


Niet tevreden met product (zichttermijn)

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het bedrag van het artikel gecrediteerd exclusief de verzendkosten.
Klik voor het retourformulier (het retourformulier is uitsluitend bedoeld voor consumenten)


De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Notrot Koffie geretourneerd moeten worden.

Let op: Het is niet mogelijk om producten waarbij hygiene een rol speelt te ruilen of te retourneren, tenzij in de originele ongeopende verpakking.

Zorg voor een bewijs van verzending (bijvoorbeeld met een track&trace code) Pakketjes die niet voldoende gefrankeerd zijn worden niet geaccepteerd. Pakketjes met postzegelpost versturen is op eigen risico, wij kunnen niet garanderen dat het pakketje door ons is ontvangen.

Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing. 

Bent u zakelijke klant?

Voor onze zakelijke klanten gelden dezelfde regels als voor consumenten. Het is wel van belang dat u het product retour registreert door ons een mail te sturen. 


Beschadigingen en defecten 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met Notrot Koffie, dit kan per mail of telefonisch. 

Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

Mijn product zit beschadigd/defect in de verpakking

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Om het product om te kunnen ruilen voor een werkend exemplaar is het van belang dat u het product zo compleet mogelijk aan ons terugstuurt (verpakking en accessoires) Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed. (Dit geldt uitsluitend voor consumenten)

Regels voor retour sturen

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Manage cookies